tirsdag den 2. oktober 2007

Behandling af kræftpatienter

Det er spændende at følge med i, hvad regeringen har lovet os her de kommende tider. Især følger jeg meget med inde på kræftområddet, da jeg selv har været ramt af denne sygdom. Kræft skal nu ses som en akut sygdom, så der bliver mulighed for at få kortere ventelister, så folk hurtigere kan komme i behandling. Dette kræver selvfølgelig mange resourser, men vi kan kun håbe det lader sig gøre. Der er for mange folk, som går i alt for langtid og bare venter på behandling. Dette kan i værste tilfælde så resultere i, at folk slet ikke får behandling og simpelthen dør. Det er jo noget, der ikke må ske, men som desværre er en del af virkeligheden.

Lige for at komme væk fra dette sørgelige emne, går jeg og venter på en film, der hedder Moon Child. En film som skulle blande allemulige genre sammen. Der er vampyre, action ala matrix og drama osv.
http://www.kfccinema.com/reviews/action/moonchild/moonchild.html Hovedpersonen spilles af en meget kendt musiker fra Japan, der går under navnet Gackt. http://en.wikipedia.org/wiki/Gackt Jeg har aldrig rigtig fået stiftet bekendtskab med ham endnu. Det kunne være fordi han spiller meget rock, som ikke lige er min foretrukne genre, men jeg vil alligevel lige give ham en chance:) Her er lige 2 smagsprøver. Rigtig flotte vidoer.

http://www.youtube.com/watch?v=FNEUNr_n5gY
http://www.youtube.com/watch?v=XUlbUnLrcQM

3 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Hej Thomas! Godt at se der er kommet gang i din blog :) Har du nogensinde selv været i Asien siden du interesserer dig så meget for det?

ThomasB84 sagde ...

Hej Anne Mette. Nej, jeg har ikke været i Asien endnu. Men jeg regner med, at tage derover på et tidspunkt. Det er bare rimelig dyrt. Men det sker nok efter uddannelsen:)Kunne også godt tænke mig at bo derovre;)

ThomasB84 sagde ...

ved du om man kan sætte sit eget wallpaper ind som baggrund? Jeg har prøvet at gå ind i html redigering, men den kan ikke bruge de wallpapers jeg har. Skal man gøre noget specielt?