mandag den 1. oktober 2007

Første Blog

Halløjsa.

Dette er så en af de første blogs, jeg nogensinde har skrevet. Jeg er en fyr på 22 år. Er lige startet på Aalborg Universitet, hvor jeg læser Humanistisk Informatik. Det er meget spændende. Har mødt en masse nye flinke mennesker.
Ellers bruger jeg min fritid på at læse (især Stephen King, Dean Koontz og Asiatiske romaner). Jeg interessere mig også meget for film, anime, spil (PC-Playstation - Nintendo), og musik lige fra Scooter til Asiatisk:) Som mange nok kan læse her, har jeg altid været meget fasineret af Asien. Især Japan og Kina. Jeg følger meget med i deres kultur. Synes også de har en spændende historie bag sig.
Ellers har jeg ikke så forfærdeligt meget mere at skrive om ligenu. Jeg kan lige nævne, at jeg i de sidste par måneder har været syg. I Januar i år, fik jeg konstateret testikelkræft i stadie 2. Det vil sige, det var spredt til en lymfekirtel i maven. Det medførte så en operation, hvor de fjernede den ene testikel. Derefter fik jeg kemo i 2½ måned, og i Juli fik jeg opereret den lymfeknude ud, som kraften havde spredt sig til. Det sidste kontrolbesøg jeg var til, så alt ud til at være iorden. Så det var dejligt positivt. Nu skal jeg til kontrol igen den 10. Oktober, så jeg er da lidt nervøs, men man må stadigvæk prøve at tænke positivt. Hvis der sidder nogen derude, som er eller har været i samme situation som mig, er I velkommen til at skrive, hvis I har brug for at snakke med en om det.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hey Thomas, tror stadgivæk lidt at du er neger... ;)

Nederen med det der kræft halløj, synes der er lidt for mange der får det stads. Håber du kommer dig 100%

ThomasB84 sagde ...

Hehe, ja det er jeg, og meget stor:)
Ja, det er træls, når man bliver ramt af sådan en sygdom, men man bliver nødt til at se positivt på tingene, selvom det er svært. Håber du følger med i udviklingen af min fantastiske blog:)

Anonym sagde ...

hey thomas... Beklager jeg ikke har været så aktiv på det sidste men... jeg vender frygtelig tilbage... sys det er fedt du har oprettet en blog.. så kan jeg holde en smule øje med dig her igennem;p